Dia Mundial de la Diversitat Cultural 2024

El  dimarts 21 de maig hem celebrat per primera vegada a l’escola el Dia Mundial de les CulturesL’activitat d’aquest any ha girat al voltant dels jocs populars de les diverses cultures que tenim representades a la nostra escola. L’activitat ha començat a les 09:15 h. i ha durat tot el matí. Tota la comunitat educativa ha anat passant pels diferents espais amb jocs que havia repartits per tota l’escola. En aquests jocs han col·laborat famílies voluntàries del centre que ens han donat a conèixer jocs del seu país d’origen i amb els que ho hem passat molt bé. Moltes gràcies a totes les famílies col·laboradores !!!

L’objectiu de la diada és destacar la riquesa de la diversitat cultural, conèixer la seva història, i fomentar el respecte, la tolerància i la comprensió entre les diferents cultures, promovent una convivència harmònica i inclusiva.