DENIP 2024

Un any més,  el 30 de gener, tota la comunitat educativa de l’escola Camps Elisis i l’escola bressol de Cappont hem celebrat el Dia Escolar de la No Violència i la Pau.  Aquest any ho hem fet a l’amfiteatre del Parc dels Camps Elisis i ens han acompanyat les famílies. En aquest acte, cada comunitat ha portat el seu Planeta Terra i en ells hi hem anat enganxant una paraula o missatge relacionada amb els nostres millors desitjos per fer-lo millor. Després els hi hem anat donant la volta fins descobrir el missatge i motiu de la celebració. Finalment hem cantat tots junts la cançó “El món seria” de la Dàmaris Gelabert.