Coreografies Ball Modern Final de Curs

Aquest curs, per les normatives sanitàries, no hem pogut celebrar el festival de final de curs, però no us preocupeu, que els nostres alumnes han realitzat coreografies de ball modern que us deixarà molt bon gust de boca.

Aquest petit tasteig és per, si tot va bé, preparar-nos pel festival del curs vinent. Us deixem amb uns vídeos que han realitzat els nostres alumnes per acabar el curs amb un somriure i molta diversió.

Esperem que gaudiu de valent tant o mes del que hem gaudit nosaltres ballant i gravant-nos.

Molt bon estiu!!!