Nadal a la Comunitat Petits

Aquests dies previs a les festes de Nadal, els nens i nenes de la comunitat de petits hem fet moltes activitats.

El dilluns 18 de desembre hem fet diversos tallers de nadal internivell. Un dels tallers ha estat fer unes galetes decorades amb xocolata desfeta i confits de colors. En un altre hem preparat les cartes que donarem al patge. I en un altre taller hi havia diferents propostes sensorials de l’hivern i propostes de joc i art amb llum negra.

El dimarts 19 de desembre hem cagat el tió per cursos. Aquest any ens ha cagat torrons i neules i unes pilotes de colors xulíssimes.

El dimecres 20 de desembre ha començat de la manera més dolça. Les famílies de l’AFA ens han convidat a esmorzar coca amb xocolata i després han vingut els ajudants del patges reials a l’escola. L’hem rebut tots a la entrada de l’escola i després, per cursos, li hem donat la nostra carta i li hem cantat una cançó. I els patges ens han donat uns caramels boníssims!!

Hem passat uns dies molts divertits i us desitgem a tothom unes bones festes de Nadal i una feliç entrada d’any.