4a Caminada Escolar pel Medi Ambient (DMMA)

Un any més hem celebrat el Dia Mundial del Medi Ambient d’una manera molt saludable, i ha estat fent la 4a Caminada Escolar pel Medi Ambient. L’activitat ha consistit en una passejada pel marge esquerre del riu, organitzada de manera que alumnes més grans acompanyaven els petits. A mig camí ens hem aturat i hem reflexionat sobre el tema d’aquest any que està enfocat en el problema que comporta pel medi ambient els plàstics per la seva llarga durabilitat i resistència a la degradació. Per altra banda hem tractat el tema de la sequera actual relacionada amb el canvi climàtic i els problemes que això comporta pels nostres conreus i els camps fruiters de les nostres contrades lligant-ho amb la necessitat de consumir i menjar fruita. Finalment cada grup ha rebut un diploma, que certifica la seva participació en haver aconseguit l’objectiu del curs: augmentar el consum de fruita.