MUNTEM UN COMPOSTADOR ECOLÒGIC I FEM UNA CAMPANYA DE SENSIBILITZACIÓ

El passat divendres 26 de novembre l’alumnat de 6è de l’escola Sant Jordi vam realitzar l’activitat de muntatge del Compostador.

El material va arribar a l’escola desmuntat  i amb unes instruccions bàsiques. A partir d’aquí, vam valorar que el muntatge el faríem  de manera col·laborativa per grups.

En primer lloc vam intentar comprendre les instruccions i vam anar seguint els passos de manera endreçada per construir la primera estructura compostadora.

En segon lloc vam considerar si era necessari el muntatge d’un segon compostador. Vam arribar a la conclusió que ja que te teníem les peces, podíem intentar-ho.

Finalment amb els compostadors muntats, ja podíem començar a pensar en fer la campanya de recollida de matèria orgànica per omplir el compostador.

La campanya va consistir en informar via correu electrònic a les famílies vers l’aportació de matèria orgànica seca i humida. També es va fer una activitat de sensibilització a cada curs sobre la importància d’augmentar el consum de fruites a l’escola, portar restes orgàniques i reduir l’ ús d’ envasos plàstics per poder omplir el nostre compostador. Ens voleu ajudar??? Doncs apa porteu restes de matèria a partir del dia 9 de desembre a l’escola.