PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2026-2027

Presentació de sol·licituds de preinscripció per al segon cicle d’educació infantil i primària (del 4/03/2026 al 18/03/2026, ambdós inclosos)

  • Oferta inicial de places (3/03/2026)
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional (15/04/2026)
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació definitiva (23/04/2026)
  • Número de desempat (28/04/2026)
  • Llista de sol·licituds ordenada (29/04/2026)
  • Oferta final de places (10/06/2026)
  • Llista de l’alumnat amb plaça assignada (10/06/2026)
  • Llista d’espera (10/06/2026)

ACTIVITATS DIVERSES A INFANTIL

Durant aquest trimestre hem continuant treballant les qualitats del so, cançons, audicions, propostes de moviment, hàbits a l’hora de tocar els instruments, diferents ritmes i durades… entre d’altres. I en aquesta entrada us deixem uns quants vídeos exemplificant el treball fet.
SIMFONIA DEL RELLOTGE:

EL CARAGOL I… Llegeix més»

FORMIGUES COOPERATIVES CM


Aquest final de trimestre a cicle mitja hem acabat els reptes cooperatius de les formigues cooperatives.
És un projecteque que introdueix els infants i mestres a la pedagogia de la cooperació mitjançant diferents reptes físics que promouen la col·laboració, la resolució de problemes i el… Llegeix més»

CM 3r dia colònies

Avui, malgrat la pluja, hem pogut anar a visitar el Museu Espai Cràter. És un museu interactiu molt xulo que ens ha agradat molt.
Aquests tres dies hem estat en un entorn natural únic, hem après moltes coses sobre els volcans i hem pogut gaudir… Llegeix més»

CM 2n dia de colònies

Avui la nostra amiga pluja ens ha acompanyat durant tot el dia.
Hem anat amb autocar a visitar el volcà Croscat, hem dinat de restaurant quan diluviava. A l’alberg hem fet unes maquetes de volcans molt xules, ja les veureu. Després de sopar hem fet una… Llegeix més»