Documents de centre

En aquest espai podeu consultar els nostres documents de centre més rellevants.

PEC: document vertebrador del centre. Document que marca la nostra línia pedagògica, qui som, a què donem valor… us en recomanem la seva lectura.

NOFC: Normes d’organització i funcionament del centre. Document que recull aquestes normes del centre.

PROJECTE ARTÍSTIC “batecs artístics”: Projecte d’innovació de la vessant artística.

PLC: projecte lingüístic de centre, document que parteix d’una reflexió interna del centre, que recull les decisions preses a partir d’aquesta anàlisi en relació a l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües i que té com a objectiu donar coherència a la manera d’adquirir-les. És un document de reflexió i de presa de decisions que incideix en tots els contextos comunicatius dels centres: aula, centre i entorn.

PLA D’ACOLLIDA: aquest és un document on es recull el conjunt sistemàtic d’actuacions que el centre posa en funcionament per guiar la incorporació òptima dels membres nous de la comunitat educativa en la vida i la cultura quotidianes.

PROJECTE DE CONVIVÈNCIA: aquest document reflecteix les accions que el centre educatiu desenvolupa per capacitar tot l’alumnat i la resta de la comunitat escolar per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes.

PLA DE FUNCIONAMENT DE MENJADOR: document que regula l’organització, gestió i funcionament del menjador escolar.

CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU: document que situa, facilita i afavoreix la cooperació entre les accions educatives de les famílies i la del centre educatiu.