Activitats extraescolars

La nostra escola realitza unes activitats extraescolars situades a l’espai de migdia.

Les activitats del migdia les hem d’entendre com un espai lúdic i relaxat on els nostres nens i nenes han de poder gaudir jugant i relacionant-se amb els companys/es.

Un espai d’esbarjo per poder descansar, jugar, relacionar-se, intercanviar vivències,…

Els infants necessiten trobar un temps de calma on poder aturar-se i gaudir dels beneficis del joc.

Al web de l’AFA hi ha tota la informació que necessiteu sobre l’espai de migdia i les activitats que es realitzen, quin és l’equip de monitoratge i quin és l‘horari de les activitats.

No obstant però, si que hi ha una activitat extraescolar que gestiona l’AFA fora de l’horari lectiu i a la tarda que és la natació. Activitat que es realitza al Club natació Lleida on els infants han d’anar-hi acompanyats per les famílies.