Cultura digital

La Cultura Digital de Centre, la conformen tots els documents, protocols, acords, plans, procediments, etc. que permeten entendre la dinàmica diària del centre en relació a les tecnologies digitals. Per aquest motiu, en aquest espai podreu trobar:

• Competència digital de l’alumnat: trobareu publicat el document que mostra la seqüenciació de la Competència Digital de l’Alumnat i els criteris d’avaluació dels diferents nivells i cursos. L’assoliment de la competència digital de l’alumnat és un dels objectius principals de l’Estratègia Digital de Centre, que s’ha d’aconseguir de forma transversal amb la implicació de totes les matèries o àmbits.
  • Comunicació: us mostrem quines eines de comunicació digital emprem per mantenir-nos en contacte amb tota la comunitat educativa. Alhora, trobareu a través de quins canals us podeu mantenir informats en relació amb tot el que des de l’escola fem, és a dir, el nostre nodes i les xarxes socials.
  • Documentació estratègica: documents de centre que inclouen l’àmbit digital en la descripció dels seus trets d’identitat, objectius, normatives i actuacions. Anomenem documents estratègics el PEC, les NOFC, el Projecte de Direcció i la PGA. Tots ells descriuen com som i què fem com escola.
  • Plans d’acollida digital: l’escola treballa en els protocols a utilitzar per fer l’acolliment digital de famílies, alumnat i professorat.
  • Serveis digitals que ofereix el centre a famílies, alumnat i professorat: us presentem quin és el maquinari i espais digitals a disposició del nostre alumnat i professorat, els serveis digitals que emprem per gestionar els processos d’ensenyament-aprenentatge a nivell de professorat i alumnat i alguns dels protocols que l’escola empra per organitzar la seva gestió.