COLÒNIES A INFANTIL: 2n dia a la Manreana

Avui s’acaben les nostres curtes colònies a la granja escola “La Manreana”, després d’una nit intensa de ball, jocs i sons profunds, ens hem llevat, hem fet les bosses i motxilles i hem agafat forces amb un bon esmorzar per afrontar el dia.

Avui toca conèixer moltíssimes coses dels animals de granja i també dels salvatges. Polls, gallines, ponis, cavalls, guineus, senglars, perdius, guatlles, emús, conills, voltors… en fi, que avui que el temps ens acompanya més que ahir, aprofitarem al màxim el dia i l’entorn idíl·lic de la granja escola.

Fins d’aquí una estona.

Clica sobre la imatge per veure’n més.