canvi climàtic

Els nens i nenes de 2n us explicaran què és tot això del canvi climàtic, l’escalfament global, l’acord de París, l’efecte hivernacle,…amb l’ajut d’un dibuix que porten a la carpeta verda.
Aquí teniu la foto del nostre mural.

bon cap de setmana llarrrggggg!
Anna

Interpretació rítmica

Durant aquest trimestre hem après una nova figura rítmica: el contratemps.
Hem estat fent activitats de moviment conscienciació rítmica per arribar a saber interpretar i reconèixer el ritme. Així és com sona la nostra interpretació a dia d’avui:

Interpretació rítmica

Durant aquest trimestre hem recordat els ritmes bàsics que el cus passat vàrem anar interioritzant en moviment.
Hem estat fent activitats de moviment i de conscienciació rítmica per arribar a saber interpretar i reconèixer el ritme. Així és com sona la nostra interpretació a dia d’avui:

Interpretació rítmica

Durant aquest trimestre hem après una nova figura rítmica: les quatre semicorxeres.

SETMANA MUSICAL A 5È

Des del dilluns dia 18 de novembre fins el divendres  22, a  l’aula de música celebrarem la setmana musical amb activitats diverses entre les quals hi ha una petita participació d’alguns i algunes alumnes voluntaris/es.  Els nens i nenes que saben tocar un determinat instrument… Llegeix més»

SETMANA MUSICAL A 4T

SETMANA MUSICAL A 3R