➡ Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.

Oferta inicial de places.

3r dia de colònies a la Garrotxa

L’últim dia de colònies els nens i nenes van visitar la reserva natural de la Fageda d’en Jordà. En aquest indret els alumnes van caminar per la fageda i van estudiar l’excepcional colada de lava que forma el sòl d’aquest excepcional bosc. A més a més, també van observar la fauna i la flora del bosc.

I, fins aquí, les magnífiques colònies d’aquest any.

2n dia de colònies a la Garrotxa

Avui hem recorregut molts quilòmetres per la comarca de la Garrotxa. Al matí hem visitat Sant Joan les Fonts i Castellfollit de la Roca. Visitar aquests dos municipis ens ha permès estudiar diferents colades de lava i els materials volcànics de la comarca.

A la tarda, hem visitat el volcà Croscat i d’aquesta manera hem comprès molt millor la formació dels volcans.

Finalment, a la nit tots els nens i nenes han gaudit d’una gran gimcana amb jocs cooperatius.

POLIRÍTMIES A TRES GRUPS

Durant uns quants dies hem estat jugant amb diferents cartells de diferents llargades, depenent de la llargada, aquests cartells estan estretament relacionats amb la durada de tres figures que coneixem molt bé: les blanques, les negres i les corxeres.
El resultat del nostre joc ha estat… Llegeix més»

CREACIÓ

Els nens i nenes de 1r, després de fer un treball de música celta hem jugat a reconèixer les frases musicals d’aquesta peça, i hi hem interpretat diferents ritmes a cada frase musical, ritmes que hem escollit en petits grups i que hem interpretat sota… Llegeix més»

1r dia de colònies a la Garrotxa

Avui ha estat un dia molt intens i ple d’emocions. Hem arribat de bon matí a Besalú i hem fet una visita guiada per aquesta bonica població.

Després de dinar hem visitat el museu Espai Cràter i el volcà Monsacopa.

Demà continuarem amb més aventures i més aprenentatges dels volcans.

Ens ho estem passant genial.

Fins demà!

2n: nen o nena?

Els infants de 2n ens han donat una veritable lliçó d’igualtat de gènere. No en som conscients, del poder del llenguatge subliminar.
Felicitats a totes i a tots pel treball, la qualitat dramàtica i la il·lusió ficada.

3R: Pirates!

Què venen els pirates!!!!!, una obra plena d’imaginació, ritme, música, bons moments i…
… i els pirates?
Felicitats a totes i a tots, una interpretació magnífica.
Clica damunt la imatge per veure’n més.