VISITA AL GRUP ÀURIA

El dilluns 21 de gener els alumnes de cinquè de l’Escola Pare R. Castelltort acompanyats de les mestres, vam anar amb autobús  a visitar la cooperativa Àuria.

A la classe de Medi havíem treballat els sectors econòmics de Catalunya i fent aquesta sortida, era una manera de conèixer millor els sectors Secundari i Terciari.

Quan vam arribar, vam anar a una sala on  la Fina i l’Albert ens van explicar com es va crear el Grup Àuria i com es treballava als tallers mitjançant un power-point.

També ens van dir que molts nois i noies que hi treballaven tenien unes capacitats diferents i que la seva feina estava d’acord a les seves capacitats.

Després, vam fer una visita als diferents tallers. Vam veure: els magatzems on hi havia els productes elaborats i les matèries primeres, els bidons on s’hi macerava el perfum, els robots que feien moviments repetitius i de precisió, com plegaven capses, com embassaven pegament, feien bombins de panys…

Finalment ens vam fer una foto de record i vam aprendre que tots tenim diferents capacitats però totes són vàlides.