Portes Obertes i Preinscripció

COM PUC VISITAR I CONÈIXER L’ESCOLA?

Les portes obertes es durant a terme durant la segona setmana de març. El dies seran els següents:

• Dimarts 9 de març a les 18:30h: reunió telemàtica a través del google meet, per tothom qui vulgui conèixer el funcionament de la nostra escola. Per connectar-se només us caldrà clicar sobra l’enllaç:

• Dimecres 10, dijous 11 i divendres 12 de març: es faran dos torns de visites guiades dins de l’escola, un a les 17:30h i un altre a les 18:15h.
  • Dissabte 13 de març: es faran diversos torns de visites guiades a dins de l’escola a partir de les 9:30h.

Per poder assistir a les visites guiades s’haurà de demanar cita prèvia, ja que els grups seran reduïts (màxim 10 persones, comptant adults i infants). Per poder demanar cita podeu telefonar-nos al 93 803 37 63 o envair-nos un correu a “a8019642@xtec.cat“. Ho si voleu també podeu omplir el següent qüestionari amb el vostre nom i telèfon i concretarem la visita amb tu.

Tot seguit us deixem amb un vídeo on podeu veure el dia a dia al Ramon Castelltort. També us adjuntem un tríptic on explica com treballem.

Per veure el vídeo amb més qualitat cliqueu AQUÍ

PREINSCRIPCIÓ ELECTRÒNICA

Dia 25 de febrer: Xerrada oferta per l’Ajuntament d’Igualada, amb la presència d’Inspecció i les Direccions dels Centres públics de la Ciutat.

Format:  En directe per youtube: http://youtu.be/fNINW-tPjOA

Horari: 18.30h

Calendari per a la preinscripció del curs 2021-2022

​​​​Les dates previstes per a la presentació de sol·licituds del procés de preinscripció per al curs escolar 2021-2022.​