Recomanacions lectores Sant Jordi 2024

S’acosta Sant Jordi i des de la Biblioteca de l’escola us fem arribar unes recomanacions de lectures per a tots els infants de l’escola i les seves famílies.

La majoria són novetats, però també podreu trobar altres que val la pena tenir-los a la biblioteca de casa.

La qualitat literària i la diversitat han estat els criteris principals de selecció dels llibres. També hem afegit un apartat pels autors de la nostra comarca, llibres de proximitat, cultura local.

Desitgem que aquestes recomanacions siguin útils tant per Sant Jordi com per qualsevol època de l’any en la que necessiteu triar un llibre.

Omplim la diada de roses, llibres i somriures! Bon Sant Jordi!