LA JOSA

Ahir, els i les alumnes de 6è van anar a sentir un concert que va oferir la Jove Orquestra Simfònica de l’Anoia (Aleví). Van anar a escoltar l’obra “Nit d’ombres” del compositor Jaume Fraga.

Amb aquesta obra, el compositor va endinsar-nos en les històries de por i les llegendes . El text de l’obra és  original de la Rita Bosser, una obra  plena de matisos i amb orígens a diverses llegendes i tocant de ple la mitologia de Catalunya.

Van gaudir molt, sentint les músiques i cançons ofertes per la jove orquestra.  Felicitem  la Carla i la Bet de 6è  de la nostra escola, que van tocar el clarinet i el violí, respectivament!

1. Elisenda Guitart

Moltes gràcies per haver anat a sentir el concert!!!! La Bet va estar contentíssima de poder compartir la música amb els seus companys de classe 🩶