ENTREVISTA A ORIOL CÀLICHS

A la cuina de l’escola Ramon Castelltort ha començat un nou projecte anomenat “Escudellant”, que tracta de donar els aliments que sobren de les escoles a un banc d’aliments per a què les persones necessitades puguin tindre menjar.

L’Oriol, el cuiner de l’escola, ha sigut el que ha tingut la iniciativa d’aquest projecte.

Els periodistes de 6è

1. Josep Romera

Bona tarda,

Doncs simplement la meva enhorabona a l’Oriol per la iniciativa i al banc d’aliments per fer possible que o malbaratem el menjar sobrant.
    Gran iniciativa i que prosperin més d’aquestes.

Salutacions cordials

2. Judit

També m’adhereixo a l’enhorabona a l’Oriol i a tothom que ho ha fet possible.

Una iniciativa genial, educativa i de gran valor pedagògic!

Felicitats i molta sort en el projecte.