TALLERS DE SANT JORDI

El passat dijous dia 18 d’abril, a la comunitat de mitjans de l’escola es van portar a terme diversos tallers per tal de treballar la festivitat de Sant Jordi.

L’alumnat d’aquesta comunitat, agrupats pels diferents nivells (1r, 2n i 3r) barrejats entre ells/es formant equips, van anar passant per tots els tallers proposats per aquesta activitat , en els que es treballaven diferents aspectes i tècniques plàstiques així com també l’escriptura i el dibuix.

Van poder fer punts de llibre amb diferents tècniques plàstiques, roses de Sant Jordi també amb materials diversos i fins i tot van poder crear la seva pròpia llegenda de Sant Jordi amb els dibuixos corresponents en forma d’auca.

Així doncs, va ser una tarda ben distreta on els i les alumnes van poder gaudir d’allò més, tot treballant la seva creativitat.