PROGRAMA…”EP, LES MANS BEN NETES!”

El passat divendres dia 16 de novembre van venir a l’escola tres mares, una d’elles infermera, a explicar-nos a tots els nens i nenes d’educació infantil, un nou programa que promou la importància de la higiene de les nostres mans. Va ser a través d’un conte.

L’Agència Catalana de Seguretat Alimentària (ACSA) ha editat aquest programa “Ep, les mans ben netes!”, es tracta d’un material elaborat per a professionals de l’àmbit de l’educació que poden utilizar educadors, familia i qualsevol altre profesional per a promoure les bones practiques del rentat de mans com a eina eficaç i efectiva per prevenir malalties causades per micoorganismes, incloses les toxiinfeccions alimentàries.

Cal dir que els alumnes es van mostrar molt atents i van gaudir molt de l’experiència.

sdr