ACTIVITATS DE LA SETMANA BIO A EDUCACIÓ INFANTIL

Durant la setmana biològica i ecològica que es va treballar a la nostra escola, els nens i nenes d’educació infantil van  realitzar diferents activitats per tal de donar a conèixer quines són les característiques d’aquest tipus de menjar i quins són els seus beneficis.

Es van veure diferents vídeos on es podia observar quina és la diferència entre el menjar ecològic i el que no ho és. I com s’ha de cuidar el menjar per tal que sigui ecològic. També van observar quins tipus d’animals donen menjar ecològic i quins no, depenent del què mengen i d’on viuen.

D’altra banda,  va venir el cuiner de l’escola, l’Oriol, a fer-los una breu explicació i demostració de quins són els alimenta que ell utilitza per fer el dinar de l’escola, i els va mostrar alguns aliments ecològics i d’altres que no ho són, així van observar les diferències entre ells.

El dijous, que a la nostra escola és el dia de la fruita, tots els alumnes d’educació infantil van poder gaudir de menjar una mandarina ecològica que estava boníssima!!!!!