Torneig de Beyblade

Durant el mes d’octubre, un grup d’alumnes de 5èB vam organitzar un torneig de Beyblade per tots els i les alumnes de l’escola. Al principi només érem uns quants, però s’hi va acabar implicant tota la classe. Aquí us expliquem com ho vam fer:

Primer vam consultar a direcció si podíem fer el torneig de Beyblade. Després vam anar per les classes a veure qui es volia apuntar. Es van apuntar 96 persones de cicle inicial,cicle mitjè i cicle superior.

Resultat d'imatges de geist fafnir

Vam haver de fer 93 medalles i 3 diplomes: un de 1r lloc, un altre de 2n lloc i l’últim de 3r lloc.

També vam fer fulls que posava les normes, on es feia i a quina hora. Tots els participants van rebre una medalla per penjar al coll. Les vam fer entre tots els de la classe.

Els guanyadors del torneig van ser:

En 1r lloc va quedar l’Indiana Vich,amb el bey Geist fafnir, en 2n lloc va quedar el Matt Galani,amb el bey cho-z Achilles i en 3r lloc va quedar Guillem Povill, amb el bey Orb egis amb draiber de hazard Kerbeus.

Va ser tot un èxit!!