SORTIDA A LES PEDRERES

El passat dijous dia 7 d’abril els i les alumnes de P-3 i P-4 de l’escola van anar d’excursió a una granja escola situada a Sant Fruitós del Bages, concretament la casa es diu Les Pedreres.

Allà van poder veure, tocar, i fins i tot donar de menjar a molts animals que allà hi tenen, des de vedelles, conills, oques, tortugues, ovelles, ases, gallines…. Va ser una bona experiència per tots ells i elles, que van poder fer d’autèntics grangers/es durant un dia.

També van fer una divertida activitat en la que havien de buscar ous per un extens camp, molt ben adequada per la data.

Després de dinar van gaudir d’allò a les instal·lacions exteriors tot jugant, corrent, pels camps, els sorrals, les bales de palla…. que tenen a la masia Les Pedreres.

En definitiva, va ser una dia molt ben aprofitat per tots els infants, on van passar-s’ho d’allò més bé tots plegats.