Setmana Europea de la prevenció de residus

La setmana passada a l’escola vam organitzar tota una sèrie d’activitats relacionades amb la setmana Europea de la prevenció de residus. Activitats que tenen com a objectiu sensibilitzar a tota la comunitat educativa de la emergència climàtica. Vam conèixer a l’activista  Greta Thunberg a través de visulatzació de vídeos on ens explicava les accions per canviar les coses per protegir el medi ambient, a través d’un Kahoot (joc interactiu) vam aprendre i consolidar conceptes com la classificació de les deixalles, els anys que triguen els envasos a desparèixer del bosc…Vam fer art amb plàstic i el vam exposar al vestíbul de l’escola per conscienciar als companys i companyes  de que el plàstic “s’està menjant el món”. També hem anat a visitar l’exposició:Genial o pervers. Tu, com ho veus? que hi ha al museu de la pell d’Igualada, on ens han explicat els materials que més han canviat les nostres vides, i ens ha fet ser més conscient de la importància de cuidar el nostre planeta! Com diu la Greta, NO ETS MASSA PETIT PER FER COSES GRANS!