Sant Jordi

Com tots els anys els nens i nenes de P5 han fet el teatre de Sant Jordi però aquests any s’ha hagut de fer gravat en vídeo.

Han gravat a diferents llocs del pati com al gimnàs, al jardí, al pati de sorra…

Els hi agrada molt fer aquesta activitat perquè es disfressen.Ens han explicat que com que  no es poden ajuntar les dues classes, han fet dos personatges de cada classe per a que puguin participar tots per igual. Hi ha dos cavallers, dos princeses i el drac d’un P5 el mata el cavaller de l’altre classe. És un vídeo que será enviat als pares a través de la web de l’escola i també ho veuran els demés alumnes de tota l’escola, ja que no es pot veure en directe per culpa de la pandèmia.

També com cada any hem organitzat el concurs literari de 2n fins a 6è, i un concurs artístic des dels nens i nenes més petits de l’escola fins als nens i nenes de 1r de primària.

Els alumnes de P5 fins els de 2n faran el concurs d’enigmes.

Des dels més menuts de l’escola, fins als més grans, es farà una presentació amb música, poesia i imatges. Els mestres també poden sortir al video. Aquest vídeo també arribarà a la web de l’escola. I per últim el divendres es faran manualitats relacionades amb la llegenda de Sant Jordi.

Com cada any, el divendres 23 de abril donaran els premis als guanyadors de cada clase del concurs literari, de l’artístic i del concurs d’enigmes.

Alumnes de 6è.