PARTICIPEM AL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dia 6 d’abril, els alumnes finalistes de l’escola Pare Ramon Castelltort: Eloi Tolosa, en la Categoria de Grumets Vermells i Guim  Sagrera, en la Categoria de Grumets Verds, es van presentar a la Semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta a l’Anoia que es va celebrar al Museu de la Pell.

Va ser un gust sentir llegir a tots els participants. Però volem felicitar als nostres representants pel seu esforç, el treball personal i les ganes de fer.ho bé que ens van fer gaudir de la lectura, tant en el moment del certamen com durant els assajos

No obstant això, va ser l’Eloi qui va quedar classificat per la Final XVIII Certamen escolar de la Catalunya Central que se celebrarà el  proper 4 de maig a l’Auditori Convent de Sant Francesc de Santpedor.

Felicitem a tots dos representants i animem a l’Eloi que gaudeixi moltíssim d’aquesta experiència.