Nova estructura al pati de primària

Abans d’acabar el segon trimestre vàrem tenir una gran alegria a l’escola. Tal com estava programat dins del projecte de pati és va iniciar al canvi de l’estructura de joc de la zona de primària.

Aquesta nova estructura ha estat pensada i dissenyada expressament per l’espai i els alumnes d’aquesta etapa. S’ha fet un treball des de l’escola, famílies i ajuntament conjuntament amb l’empresa “Troncsijoc” per aconseguir aquest producte final.

L’empresa “Troncsijoc” reEvolucionen els espais de joc infantil mitjançant la creació d’estructures de troncs i fustes de km 0, posant l’infant al centre i consideren l’ètica i l’estètica.

Treballa principalment amb troncs de robínia, una fusta molt resistent a l’exterior, i amb cedre i Douglas. La fusta d’acàcia que s’utilitza prové dels boscos del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa: es tracta, doncs, de troncs provinents de tales responsables que alhora afavoreixen la recuperació de boscos autòctons a la comarca. Això permet mantenir la mirada que ens és pròpia de respecte a l’entorn on vivim.

El treball d’aquesta manera ens permet ser coherents amb la nostra manera de viure i entendre el món.

Esperem que puguem gaudir durant molt de temps d’aquest nou espai de joc.