L’HONORABLE SR. JOSEP BARGALLÓ, conseller d’Educació, VISITA L’ESCOLA PARE RAMON CASTELLTORT D’IGUALADA.

El passat divendres 18 de gener, l’Hble sr. Josep Bargalló va fer una visita territorial a l’Anoia. Una de les escolares que va visitar va ser la nostra escola.

A les 2h del migdia, el sr. conseller juntament amb l’alcalde d’Igualada, sr. Marc Castells i la regidora d’Educació, sra. Patricia Illa, la sra. Dolors Collell directora dels SSTT de Catalunya Central, la sra. Júlia Estaran, directora adjunta i els directors i directores de es escoles i instituts públics d’Igualada van dinar al menjador de l’escola

L’Oriol Càlichs, cuiner de l’escola, ens va cuinar el menú que hi havia aquell dia a l’escola: amanida de fruites de temporada amb rosella, cigronets de l’Anoia amb rosta i botifarra i mandarina ecològica. Tot elaborat amb productes ecològics i de Km 0, seguint amb la línia dels menús equilibrats que hi ha al menjador escolar de la nostra escola.

Durant el dinar vam poder transmetre al sr. Conseller les nostres preocupacions i necessitats, coma a directors/es de les escoles.

A 2/4 de 4h de la tarda vam iniciar la visita a l’escola. L’honorable sr. Josep Bargalló juntament amb els altres acompanyants van poder visitar la biblioteca, els patis, els ambients d’Educació Infantil, el jardí botànic i algunes espais d’Educació Primària (aules, aula SIEI, aula d’anglès…)

Al llarg de la visita el sr. Consellera mostrar molta empatia, bona predisposició per escoltar les nostre projecte i la nostra realitat com a comunitat educativa.

Per finalitzar va tenir una petita trobada amb la presidenta i la vicepresidenta de l’AMPA per també poder escoltar la veu de les famílies.

Al voltant de les 5h de la tarda el sr. Conseller es va acomiadar emportant-se una molt bona impressió del centre: una escola inclusiva i amb una molt bona convivència de tota la comunitat educativa!!

Moltes gràcies als que ens heu acompanyat en aquest dia i agrair la col·laboració de tots els que heu fet possible aquesta trobada.