ELS ALUMNES DE L’ESCOLA PARE R. CASTELLTORT HAN ANAT A L’ENTREGA DEL 14è PREMI DE LITERATURA INFANTIL ATRAPALLIBRES.

Com ja va sent habitual a la nostra escola, hem participat, de forma voluntària, els alumnes de quart, cinquè i sisè de Primària, al Premi de Literatura Infantil ATRAPALLIBRES.

Això de ser jurat ens agrada molt, però requereix llegir tres llibres.  Algun, ens ha  costat una mica d’acabar-lo i altres ens han enganxat ràpidament, i després  els hem votat i hem enviat els resultats.

Aquest any, el dia 3 de juny, hem tingut l’oportunitat d’anar al Teatre Condal a veure l’acte d’entrega de premis, i participar-hi activament, doncs dos companys nostres  han donat el premi a la categoria de 10 anys.

Un mag  ens ha divertit  molt amb els seus trucs. I ha estat emocionant veure , personalment, alguns dels escriptors de les novel·les que havíem llegit. Tot això ens ha motivat per continuar participant en aquest premi i millorar el nostre gust per la lectura sent, cada vagada, millors lectors.