Educació infantil celebrem la CASTANYADA!

Ahir dimecres 30 d’octubre, el matí, els infants de P3, P4 i P5 van fer la massa dels panallets amb patata, sucre i ametlla mòlta. A la tarda, amb l’ajuda de l’alumnat de 6è vam fer els panallets de xocolata, de cirera, d’ametlla i de coco.

Avui a la tarda, ens ha vingut a visitar la Castanyera i tot seguit, hem ballat i cantat unes danses de la castanyada juntament amb l’alumnat de cicle inicial.

P3 – “La Castanyera”

P4 – “Les Castanyes Peten, Peten”

P5- “El ball de la castanya”

Seguidament, hem menjat castanyes calentes i torrades i uns panellets boníssims!

Per acabar la festa, hem convidat a totes les famílies a tastar els nostres panellets!

BONA CASTANYADA!