CURSA D’ORIENTACIÓ

Ahir els alumnes de 3r i de 5è van gaudir d’un matí ben divertit, van fer una cursa d’orientació pel barri Set Camins. Durant   el primer trimestre els alumnes de les classes del Zoom Festival i els del Fine Art, van realitzar un projecte que consistia a  elaborar una cursa d’orientació per tot el barri. Van haver de fer un munt de treball previ: descobrir quins eren els límits del barri Set Camins, marcar-los en un mapa que van elaborar amb el google maps, buscar establiments i botigues que es trobaven al barri, posar-se en contacte amb aquestes botigues per demanar la seva col.laboració, escriure cartes per a cada establiment, dissenyar el recorregut de la cursa, pensar tota una sèrie d’exercicis d’escalfament per abans de començar i a l’acabar la cursa…  Vaja, una feinada!! I ahir va arribar el gran dia, els alumnes de 3r van tenir el privilegi de posar en pràctica la Cursa d’orientació que els alumnes de 5è havien preparat.

Va ser un matí realment divertit i va ser ben maco veure com tothom  treballava plegat per arribar a l’objectiu. Després d’aquesta experiència els alumnes de 3r es van quedar a passar el dia fora de l’escola.