CONSTITUCIÓ DEL CONSELL DELS INFANTS A IGUALADA

Ahir, dimecres dia 14 de novembre a les 18.30h es ca constituir el Consell d ela Infància, a la sala de plens de l’Ajuntament d’Igualada.

L’alcalde va fer la recepció a tots els alumnes, representants de les escoles i a les famílies.

Després de les presentacions dels membres que en formaran part i d’unes paraules del sr. alcalde  explicant als alumnes les feines per aquest curs, centrades fonamentalment en el projecte del Parc Central d’Igualada, se’ls va fer entrega d’un diploma que els donava entrada a aquest nou consell.

Els representants de la nostra escola són dos alumnes de 5è:

Ovidi Claramunt Forn

Carla Pardo Vallejo

Enhorabona a tots dos i estem segurs que fareu molt bona feina i ens representareu molt bé!