CONCERT DE SANTA CECÍLIA

El passat 22 de novembre  vam celebrar Santa Cecília, la patrona de la música.

Els músics de 3r. i 4t. de l’escola Ramon Castelltort ens van representar una petita mostra de les peces que toquen amb els seus instruments davant dels seus companys de cicle mitjà i cicle inicial.

L’Abril a la viola, la Joana al violí, el Jan, l’Ona i l’Aidée al piano, el Víctor i l’Ariadna a la guitarra fent un duo molt especial amb el seu pare, la Jana, l’Aina, la Júlia i el Max representant a la coral Gatzara ,el Max amb el seu trombó i la Jana amb la flauta travessera. El concert va estar presentat per  l’Ona i la Dèlia, acompanyades del Guim a l’harmònica i el Jordi al tambor.

Un concert màgic i ple d’emocions, on els grans  músics de la nostra escola van gaudir d’un públic amable i respectuós.

dav
dig