Compartim els experiments amb els alumnes de l’Institut Joan Mercader

El dilluns 21 de gener, els alumnes de l’Institut Joan Mercader van visitar la nostra escola. L’activitat va consistir en ensenyar experiments científics als alumnes de 6è A-B. A través de quatre grups de treball experimental, vam poder observar les diferents fases dels experiments.

L’experiència va ser enriquidora per a tots els alumnes ja que van intercanviar els coneixements apressos a la classe a nivell pràctic (observació de la cèl·lula) i per altra banda, vam gaudir de la companyia d’alumnes de l’Institut.