TEC ALEVINA 2024

L’alumnat de 6è, avui 9 de maig, ha participat de la TROBADA  ESPORTIVA ALEVINA  organitzada pel CONSELL ESPORTIU DE L’ANOIA.

Anys enrere, abans de la pandèmia, ja havíem participat d’aquestes trobades del CEA.

Les trobades esportives, tal i com estan plantejades, fomenten l’activitat física i desenvolupen habilitats i destreses. A la vegada, però, fomenten la competència saludable i respectuosa, tant amb els companys i companyes d’equip, com cap als rivals d’altres escoles.

El fet de trobar-nos amb altres centres educatius ens ajuda al desenvolupament de les nostres habilitats socials, al treball en equip i  en la resolució de conflictes.

És una bona manera, a més a més, de crear un entorn inclusiu on tots els alumnes poden formar part d’un grup independentment de les seves habilitats esportives.

Avui ha estat una bona experiència esportiva que en definitiva s’ha convertit en un espai d’aprenentatge personal i social.

Esperem gaudir-ne en més ocasions!