TALLERS STEAM A L’IES JOAN MERCADER

Un curs més l’IES JOAN MERCADER ens ofereix la participació de l’alumnat de 6è en tallers STEAM.
Aquests tallers són conduïts pels alumnes de 2n d’ESO d’aquest institut.
Es tracta d’un projecte transversal de centre on s’hi treballen ciències, tecnologia i matemàtiques.
Enguany ens hem desplaçat fins a l’IES Joan Mercader per fer-los allà. D’altres cursos havien vingut ells  i elles a la nostra escola.
El fet d’entrar a l’IES, i poder conèixer l’institut per dins, ha estat molt motivador. D’altra banda hem pogut parlar amb forces ex alumnes de la nostra escola ja que alguns eren els que organitzaven els tallers.
Ha estat un matí fantàstic on a banda d’aprendre ciència, tecnologia, art i matemàtiques, hem fet una mica més proper el canvi d’etapa que aviat viuran els nostres alumnes.
Gràcies IES Joan Mercader un any més!