6È”ANEM AL TEATRE”: POTSER NO HI HA FINAL-CIRC PISTOLET-

POTSER NO HI HA FINAL-CIRC PISTOLET-

Com cada curs, tota l’escola participem en el programa “Anem al teatre” de la Diputació de Barcelona.

El nostre objectiu quan ens plantegem el fet d’anar a veure espectacles de formats diversos, a banda d’educar en la sensibilitat artística, és familiaritzar l’alumnat amb les arts escèniques donant a conèixer la diversitat teatral i musical, i contribuir així en la creació de nous públics de les arts escèniques i musicals.

En aquesta ocasió, divendres 3 de març, els alumnes de 6è van gaudir de la proposta de “Circ Pistolet”: un escenari desordenat…,els acròbates arriben tard… i el músic, on és?. Aquest és el punt de sortida d’un espectacle d’acrobàcies d’alt nivell, música en directe, molta picardia, i ple de riures.

Vam poder veure un treball de circ i clown d’una manera rigorosa i tècnica. Circ tradicional des d’una òptica moderna. Agilitat i destresa plenes de sentit de l’humor, espontaneïtat i recerca de l’humor absurd. Els equilibris, impossibles o sense sentit, ens van obrir la ment i ens van arrencar forts aplaudiments.

Enhorabona per la feinada “Circ Pistolet”!