MENJADOR

Menú per a Imprimir

Cliqueu l’enllaç del mes actual, per a descarregar-vos els últims menús.

SETEMBRE 18-19 OCTUBRE 18-19 NOVEMBRE 18-19 Desembre Gener
Febrer Març Abril Maig Juny

Activitats mensuals en el menjador:

Activitats de setembre

Activitats d’octubre

Activitats novembre

El Menjador del Puigberenguer

L’escola Puigberenguer és de les poques escoles de Manresa que compta amb un servei de cuina propi, amb un equip de cuineres, que prepara cada dia un menú equilibrat i sa per a els alumnes que es queden a dinar.

Els menús contenen aliments ecològics i de proximitat i són variats i equilibrats, i revisats pel Departament de Salut, dins el Programa de revisió de programacions de menús escolars a Catalunya (PReME).

El menjador i àrea de descans dels petits

• Els alumnes de P3 i P4 disposen d’un menjador per a ells sols.
  • Després de dinar, els alumnes de P3 van a una sala a fer la migdiada.
  • Els alumnes de P4 i P5 tindran una estona per a relaxar-se.

El menjador dels grans

• Els alumnes més grans dinen agrupats per cursos.
  • Després de dinar poden escollir entre fer activitats dirigides per les monitores o a jugar al pati sota la supervisió de les monitores.

Normes del Servei de Menjador

Cada alumne que es quedi a dinar, haurà de tirar a les 9h del matí, a la bústia del seu curs, un tiquet de menjador. No es podran posar papers en blanc. Si algú es descuida el tiquet, haurà de trucar a l’escola el mateix dia abans de les 11h.

El preu de cada tiquet pel curs 2017/18 és de 5,70 €. El preu ha estat ajustat al màxim per la comissió de menjador i aprovat en Consell Escolar, i inclou el dinar i el servei de monitors de menjador, entre les 12:30h i les 15:00h (de 13:00h a 15:00h els dies de jornada intensiva).

Compra de tiquets (al menjador de l’escola) :

• Preu : 5,70 € cada tiquet de menjador
  • Horari de compra

• Matí: dimarts, dimecres i dijous de 8:50h a 9.20h
    • Tarda: dimarts i dijous de 16:20h a 16:50h
  • Cal comprar un mínim de 10 tiquets.
  • Es poden pagar en efectiu o amb tarja de crèdit.

Si un alumne que faci ús del servei de menjador ha de sortir de l’escola en el temps comprès entre les 12.30 i les 15.00 h, cal que porti la conformitat dels pares per escrit.

Si algun alumne patís dificultats en l’adaptació al menjador, la família serà avisada per telèfon o bé per correu electrònic.

El menjador no fa menús de règim ni dóna medicacions.

Cal comunicar al servei de menjador si algun nen té alguna intolerància o al·lèrgia, per a que es tingui en compte a l’hora de dinar.

Per parlar amb la Joana, la coordinadora d’aquest servei, podeu passar per l’escola tots els matins de 10 a 11 h. Si heu de fer alguna observació puntual, anoteu-la a la zona d’observacions del tiquet.

Durant el primer trimestre es donaran uns impresos per tal d’autoritzar als germans grans a recollir els petits i marxar sols cap a casa amb la responsabilitat de la família en els dies de la jornada intensiva.