AFA – Associació de Famílies d’Alumnes

Logo AFA PuigberenguerQui som?

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’escola Puigberenguer és l’entitat que aglutina la participació en la vida escolar de totes les famílies dels nens i nenes de l’escola. Per tant, totes les famílies de l’escola som membres de l’AFA i ens organitzem per millorar la nostra escola.

Què fem?

La missió de l’AFA és potenciar l’escola pública i de qualitat, integradora, tolerant, transversal i que garanteixi la igualtat d’oportunitats dels infants.

Com ho fem?

Les 3 línies principals d’actuació per aconseguir-ho són:

• Proporcionar serveis a les famílies complementaris als que ofereix l’escola
  • Millorar l’escola donant-li suport i col·laborant amb la comunitat educativa per tal de sumar en la consolidació d’aprenentatges de l’alumnat
  • Enfortir la comunitat establint un espai de suport i comunicació entre les famílies que conviuen al centre. Així com dinamitzar la seva participació en la vida escolar.

TOTES LES FAMÍLIES SOM AFA!

1 comentari

1. Elena Planas

Bona tarda,

Us contactem des de Món St Benet per fer-vos una proposta que esperem que us agradi. Les famílies estem buscant constantment noves activitats per fer els caps de setmana, sobretot activitats que ens permetin compartir experiències entre mares, pares i infants. I en aquests moments de confinament aprofitem més que mai per descobrir aquells llocs que tenim a la vora de casa. A Món St Benet disposem d’una oferta d’activitats familiars com tallers d’alimentació, de descoberta del riu o del monestir. Ens agradaria molt que aquesta proposta d’activitats arribés a les famílies de la vostra escola, i per això us volem oferir un descompte per a les famílies si en feu difusió pels vostres canals habituals (email, WhatsApp…).

Si us interessa la proposta només cal que ens ho comenteu i us enviarem el document per compartir-lo amb les famílies, on apareixerà el codi de descompte que poden utilitzar per comprar les entrades i així obtenir el descompte (1€ per infant sobre el preu de l’activitat).

Quedem a l’espera de la vostra resposta.

Moltes gràcies

L'adreça electrònica no es publicarà