AFA – Associació de Famílies d’Alumnes

Logo AFA PuigberenguerQui som?

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’escola Puigberenguer és l’entitat que aglutina la participació en la vida escolar de totes les famílies dels nens i nenes de l’escola. Per tant, totes les famílies de l’escola som membres de l’AFA i ens organitzem per millorar la nostra escola.

Què fem?

La missió de l’AFA és potenciar l’escola pública i de qualitat, integradora, tolerant, transversal i que garanteixi la igualtat d’oportunitats dels infants.

Com ho fem?

Les 3 línies principals d’actuació per aconseguir-ho són:

• Proporcionar serveis a les famílies complementaris als que ofereix l’escola
  • Millorar l’escola donant-li suport i col·laborant amb la comunitat educativa per tal de sumar en la consolidació d’aprenentatges de l’alumnat
  • Enfortir la comunitat establint un espai de suport i comunicació entre les famílies que conviuen al centre. Així com dinamitzar la seva participació en la vida escolar.

TOTES LES FAMÍLIES SOM AFA!