Comissió de Patis

L’objectiu d’aquesta comissió és impulsar propostes per la millora del pati de l’escola per disposar d’un entorn més atractiu, natural i educatiu amb la implicació de tota la comunitat educativa (mestres, famílies, alumnat, personal no docent, equip de menjador…).

Els nens i les nenes fan classe dins de l’aula, però des de la porta d’entrada de l’escola fins a la de la classe hi ha tot un gran espai: els patis, els accessos, les rampes, etc.

Entenem el pati de l’escola com un espai privilegiat amb moltes possibilitats educatives on s’hi poden desenvolupar activitats d’aprenentatge relacionades amb les diferents àrees curriculars, activitats de joc com a metodologia d’aprenentatge i com a estimulador del desenvolupament cognitiu, afectiu i social dels infants i activitats per a la celebració de festes amb tota la comunitat educativa.

La nostra capacitat de crear és infinita: imaginem, pensem, ideem, decidim, creem i transformem. Aquest curs hem iniciat un procés participatiu per decidir com volem que sigui el nostre pati, és per això que necessitem que tota la comunitat educativa hi digui la seva. En hi ajudeu?

Com volem que sigui el nostre pati?

Els nens i nenes des de P3 fins a 6è han analitzat com és el seu pati: què els agrada, què hi falta, quines activitats poden fer-hi i quines els agradaria fer, com haurien de ser els espais i els jocs i on podrien ubicar-los. Ho voleu veure?