PASTORETS DEL PUIGBERENGUER 2020

Cada any, la nostra escola esperava el dia d’avui amb moltes ganes, per anar al Teatre Conservatori i poder gaudir de l’espectacle que, els nois i noies de 6è, havien estat assajant durant força dies. Aquest any però, donades les circumstàncies actuals, semblava que això no seria possible.

Però, no podíem deixar als alumnes de 6è, sense la representació dels Pastorets que, tot sigui dit, molts d’ells esperen durant tota la Primària, poder interpretar algun dia. Per aquest motiu, tots i totes ens vam posar com a repte, aconseguir-ho. Vet aquí, avui ha estat el dia tan esperat.

Gràcies a les noves tecnologies, mantenint les mesures de seguretat i a l’esforç i col·laboració de tothom, ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres la projecció dels Pastorets de l’escola. Desitgem els gaudiu!

LA CANÇÓ DE LA SETMANA

Els nens i les nenes de 3r B han proposat la cançó Blindin lights del cantant canadenc The Weeknd per entrar a l’escola amb molta energia i ganes de ballar!

LA CANÇÓ DE LA SETMANA

Durant aquesta setmana a les entrades sona la cançó que han escollit els nens i nenes de 3rA. Es tracta del tema “Eso que tú me das”, l’últim tema del grup Jarabe de Palo, llençat abans de la mort de Pau Donés.

LIPDUB DE NADAL DE CICLE SUPERIOR

Els nois i noies de Cicle Superior feliciten el Nadal a tothom d’una manera ben especial. Contents i ballant, al ritme del grup La Pegatina. Ja que aquest any les nadales que cantàvem al vestíbul no serà possible fer-les, tot seguit us deixem el vídeo… Llegeix més»

ELS PASSADISSOS DE L’ESCOLA

Us hem fet una petita mostra de la decoració dels passadissos i murals dels noms de les classes.
Cada any, per aquestes dates, us convidàvem a entrar a l’escola. Aquest curs l’escola entra a casa vostra.

LA CANÇÓ DE LA SETMANA

Durant aquesta setmana, a les entrades estan sonant cançons nadalenques i la cançó de l’espot de la Marató de TV3 d’enguany, dedicada a la Covid-19, que tindrà lloc el proper diumenge.

RECOMANACIONS DE LA BIBLIOTECA

Quan arriba Nadal, des de la Biblioteca de l’Escola Puigberenguer us animem i convidem a demanar llibres com a regal per aquestes dates. Enguany, us fem arribar una colla de novetats, com a recomanació, però si visiteu les biblioteques i llibreries, encara en coneixereu més.
Les… Llegeix més»

DECORACIÓ HIVERNAL DEL VESTÍBUL

Els nens i nenes de cicle mitjà hem decorat el vestíbul de l’escola.
Per a dur a terme aquest treball les mestres de 3r i 4t primer ens han llegit el conte de la Míriam Tirado , “El fil invisible”.
Això ens ha servit per parlar dels… Llegeix més»