HEM FET UN CORREFOC!

Els nens i nenes de la classe de les “Gàrgoles” P5-B vem estar fent el projecte del Correfoc amb la mestra de pràctiques de la nostra classe.

Vem tenir una bona feinada: pensar l’itinerari, fer capes, banyes de dimoni i torxes, crear un drac semblant a la Tremenda, distribuir-nos els rols, fer l’assaig… I finalment va arribar el dia del Correfoc i, molt emocionats, vem sortir a saltar i a ballar per tota l’escola. Mireu el vídeo i us en fareu una idea!

AUDICIONS

Enllaçant amb la tradicional Festa de La LLum i la Fira de l’Aixada, aquesta setmana escoltarem un tema medieval  anonim del segle XIV “Stella splendens” (virolai que pertany al “LLibre vermell de Montserrat”).

2a XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Enguany, la nostra escola vol continuar particpant en la xocolatada solidària en motiu del dia internacional contra el càncer infantil.

Ens agradaria poder comptar amb la vostra col·laboració! És aquest divendres 15 de febrer a les 16:30h al porxo de l’escola.

Jo em tacaré de xocolata pel càncer infantil, i tu…? Som-hi!

CROS ESCOLAR

Un any més s’ha impulsat des del Pla Català de l’Esport el cros escolar a la comarca del Bages.

Molts alumnes de la nostra escola han participat en una o vàries curses realitzades en la nostra comarca.

Aquest diumenge es farà una cerimònia per entregar els guardons als classificats. Des d’aquí aprofitem per felicitar a tots els participants i donar l’enhorabona als guardonats:

Aniol Martínez Serra   –   Arnau González Viñals

Èrika Quirante Benito   –  Greta Pérez Paniagua

Íria García Escartín          –  Joan Ferrer Ros

Júlia Fernández Capdevila   –   Marc Gomis Descalzo

Martina Fernandez Capdevila    –   Martina Font Armengau

Nassima Drissi Elimrani    –   Nil Borràs Bacardit

Núria Serra Muñoz    –   Pau Martínez Casasayas

Queralt Torrescasana Casòliva

JUDO

Els alumnes de 5è han fet dues sessions de judo al gimnàs de l’escola. Han vingut uns monitors d’Esport7 i els ha emsenyat diferents tècniques i jocs.

CARNESTOLTES

Ja s’acosta Carnaval!
Aquest any, la temàtica del Carnestoltes infantil de Manresa són les civilitzacions. I el Puigberenguer s’ha fixat en l’antic Egipte a l’hora de dissenyar la disfressa. Amb l’objectiu de tornar a fer una rua multitudinària el proper diumenge 3 de març al… Llegeix més»

EL MONSTRE DE COLORS

El passat dijous 10 de gener, els alumnes de 1r  vam anar a veure l’espectacle teatral “El monstre de colors”.
Aquest conté l’havíem treballat a l’aula, i ens agrada moltíssim, i l’espectacle no va ser menys.
Va ser molt divertit i molt maco, ens va agradar… Llegeix més»

PROJECTE MANRESA

Durant aquests mesos els alumnes de tercer hem estat treballant sobre la nostra ciutat, Manresa. Hem treballat amb diferents materials, mapes, consultes a pàgines web, llibres, revistes..
Hem après un munt de coses!