PROJECTE MANRESA

Durant aquests mesos els alumnes de tercer hem estat treballant sobre la nostra ciutat, Manresa. Hem treballat amb diferents materials, mapes, consultes a pàgines web, llibres, revistes..
Hem après un munt de coses!

MESURES I COMPARACIONS A P5

«Quanta roba necessitem per fer unes capes pels gegants?». Aquesta va ser la pregunta que ens va fer veure la necessitat de trobar una manera de prendre mesures dels gegants.

Treballant plegats vam aconseguir comparar mesures i esbrinar que necessitàvem 220 centímetres de roba per a cada capa.

A P3 FEM CIÈNCIA AMB MANDARINES

A la classe del “Lleó” ens agrada molt fer experiments per això hem volgut investigar que els hi passa a les mandarines si les posem amb aigua: canviaran de color? l’aigua es tornarà taronja? es desfaran?… sorpresa! Hem comprovat que la pell de la mandarina és com un flotador que fa que les mandarines no s’enfonsin.

DONEM COLOR AL NOSTRE PATI!

Aquest any hem decidit de dónar color als patis de l’escola. És per això, que hem fet un nou graffiti  i tenim els jocs del pati pintats de nou per a poder-ne gaudir molt. Els pares i mares de l’escola ens ajuden a mantenir les intal.lacions de la nostra escola ben boniques.

Moltes gràcies  a  tots   els  que  heu  participat!!!

ENS INICIEM A SUMAR

Després d’adaptar-nos molt bé als canvis de primer, ja estem ben engrescats en aprendre coses noves.

Ens hem iniciat amb el concepte de la suma, ajudant-nos de diferents materials: petxines, botons, pals, fitxes…

Tots sabem contar fins a 10, i fins i tot fins a 20!!

“Aquestes matemàtiques són ben divertides “ comenten els alumnes.