SORTIDA AL GRAUET DE FALS

El passat dijous 28 de febrer, dijous llarder, les classes de Cicle Mitjà vàrem passar el dia al bosc del Grauet de Fals. La canalla van gaudir molt de l’entorn i van crear en petits grups, obres d’art amb elements vegetals.

LA NOTÍCIA

Els alumnes de tercer hem treballat el text periodístic.

Per fer-ho hem investigat els diaris i diferents notícies.Finalment, hem escrit una notícia relacionada amb l’escola.Per fer-ho molt bé, hem hagut de fer entrevistes a mestres, alumnes….i també algunes fotos

JORNADA D’ENTORN

Aquest dissabte al matí, coincidint amb la jornada de portes obertes de l’escola, hem fet molta feina millorant el pati. En aquest vídeo podreu comprovar que, petits i grans, hem treballat de valent!
Gràcies a tots els que hi vau participar. A la propera us hi… Llegeix més»

PADRINS LECTORS

Durant aquest segon trimestre, els alumnes de 1r i 5è,  han realitzat l’activitat de Padrins Lectors. Aquesta consisteix en ajudar als més petits a llegir. Tothom ha gaudit molt de l’activitat.

Al finalitzar, els alumnes de 1r els van fer una festa als de 5è en agraïment.

FEM JUDO!

El passat 15 de febrer, vam realitzar l’última sessió de judo. El Juli ens va ensenyar algunes de les tècniques del judo, i vam passar una estona ben divertida.

Ens agrada molt fer la salutació del principi i del final de la classe.

CELEBREM EL CARNESTOLTES

Divendres vam fer festa grossa a l’escola!!!!! El Rei Carnestoltes ens va preparar una gran celebració! Nosaltres el vam rebre amb un pregó redactat per tots els alumnes de primària  i ell ens va obsequiar amb disbauxa, alegria, diversió, colors i molta música!

Aquí us deixem una mostra de fotografies d’aquesta tarda de somriures i danses!

SORTIDA AL PARC CARDENER

Els alumnes de cicle inicial vam celebrar el dijous llarder fent una sortida al Parc del Cardener. Ens ho vam passar molt bé! Alguns infants van descobrir com fer pasarel·les, altres buscaven olors per fer una poció, uns altres feien excavacions, altres inventaven com fer eines… Va ser molt divertit comprovar que la imaginació i la creativitat no té límits!

EL REI CARNESTOLTES

El Rei Carnestoltes ens ha visitat aquesta ocasió,
tal i com mana la tradició.
Com és el Rei del Carnaval,
vol que l’acompanyem aquests dies fent l’animal.
Cada dia un complement haurem de portar,
per fer riure, saltar i ballar.
DILLUNS: Xancletes amb mitjons
DIMARTS: Cinta al cap i xumet
DIMECRES: Pentinat boig
DIJOUS:… Llegeix més»

SORTIDA A LA PEIXATERIA

Els alumnes de 1r B, amb motiu del projecte dels animals del mar que estem treballant, vam anar visitar la peixateria del Mercadona. Vam veure quins animals marins podem comprar i vam comprar una orada i un pop que ens van servir per observar a l’aula. També vam aprofitar per passar per la fruiteria i la carnisseria.

ANEM A LA PEIXATERIA

El passat 20 de febrer vam anar a la peixateria per comprar algun animal marí i poder observar de manera detallada les seves parts, a l’aula. Ens van atendre dues peixateres, que són les que s’encarreguen de vendre el peix.Vam comprar, una orada, un pop, un musclo i una gamba. Després vam tornar a l’escola i vam poder veure el peix i les seves parts, i també els altres animals invertebrats que vam comprar.

Estem aprenent molt dels animals marins!

HEM FET UN CORREFOC!

Els nens i nenes de la classe de les “Gàrgoles” P5-B vem estar fent el projecte del Correfoc amb la mestra de pràctiques de la nostra classe.

Vem tenir una bona feinada: pensar l’itinerari, fer capes, banyes de dimoni i torxes, crear un drac semblant a la Tremenda, distribuir-nos els rols, fer l’assaig… I finalment va arribar el dia del Correfoc i, molt emocionats, vem sortir a saltar i a ballar per tota l’escola. Mireu el vídeo i us en fareu una idea!

VISITA A L’AQUÀRIUM DE BARCELONA

El passat dimecres, 13 de febrer, els alumnes de primer vam realitzar la sortida a l’Aquàrium de Barcelona. Abans d’entrar a les instal·lacions, vam fer un passeig pel port de Barcelona, per veure alguns tipus d’embarcacions. Després vam entrar a l’Aquàrium per fer una visita guiada, on vam aprendre moltes curiositats dels peixos. Alguns peixos ja els coneixíem perquè estem treballant-ho al projecte, però altres no, i hi havien de ben curiosos.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre coses molt curioses.