Estatuts

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Puigberenguer, es va constituir l’any 1994. Fins a l’any 2020 s’anomenava Associació de Mares i Pares d’alumnes de l’Escola Puigberenguer.

Un dels objectius del curs 2010-2011 va ser actualitzar els Estatuts per adaptar-los a la normativa actual.

A l’assemblea extraordinària del dia 20 de novembre de 2020 es va aprovar el canvi al nom actual, que va quedar inscrit a la Direcció General de Dret i Entitats Jurídiques, del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya el 22 de desembre de 2020.

Estatuts vigents de la nostra AFA: