Festes

Som gent responsable i treballadora, però també fem manera de trobar estones lúdiques, sí, sí!! Perquè això forma part de la nostra línia pedagògica.Totes les festes que es celebren a l’escola estan pensades, adequades i treballades de cara als nens i nenes.

Només començar, ja celebrem una gran festa per encetar el nou curs. Els grans donen la benvinguda a la resta d’alumnes. Cada cel.lebració de començament de curs és un nou aniversari de l’escola.

Saber cel.lebrar és saber aprendre, saber gaudir, saber viure.. Durant el curs gaudim de diferents festes en funció de la roda de l’any, de l’edat dels alumnes i dels objectius del curs.

Les més assenyalades són: La Castanyada, Nadal, Sant Jordi, La Festa de primavera, el comiat de 6è i …..