Projecte Angelica Dass

“De niña le enseñaron en la escuela un lápiz rosado. Le dijeron que era de color carne y ella se miró la piel.”

Blanc, negre, vermell, groc… La fotògrafa Angélica Dass mai va entendre per què es classificava a les persones per colors. Per això va crear el Projecte Humanae.

En el marc del DENIP (Dia Escolar de la No violència i la Pau), ens vam plantejar una temàtica relacionada amb el respecte, amb la humanitat, amb la convivència i la tolerància. Per aquest motiu el projecte Humanae ens ha servit d’inspiració per fer tot una proposta artística sobre els colors de la pell.

Per fer-ho més interessant, la mateixa artista ens ha visitat a l’escola, ha compartit una estona amb l’alumnat i ha pogut complementar aquest projecte artístic amb la seva experiència i coneixement.

Us compartim alguns moments d’aquesta vivència tan interessant. Feu clic a la imatge!