Preinscripció i matrícula 2020-2021

Enllaç per presentar la sol·licitud

COM FAREM LA PREINSCRIPCIÓ?

Tutorial  preinscripció Telemàtica

Informació bàsica traduïda en diverses llengües sobre la preinscripció

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA del 13 al 22 de maig

1.    Emplenar la sol·licitud de preinscripció.

2.    Enviar un correu a  a8020723@xtec.cat  adjuntant:

• Resguard de la sol·licitud de preinscripció.
  • Documentació acreditativa fotografiada o escanejada.

*Rebreu un correu del centre confirmant la preinscripció.

Documentació acreditativa:

• Còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport.
  • Còpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Recordeu que si feu la preinscripció telemàtica, no cal l’original i còpia, només una fotografia o el document escanejat.
               PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL* (CASOS EXCEPCIONALS) del 18 al 22 de maig
1.Demanar cita prèvia:

• Trucant al 648 277 011De 09:00 a 12:00.
  • Es podrà, també, deixar missatge de text al WhatsApp del telèfon i us retornarem la trucada.

2. Assistir al centre amb la sol·licitud emplenada i la documentació acreditativa.

*Cal portar la sol·licitud emplenada.

Documentació acreditativa:

• Sol·licitud de preinscripció.
  • Original i còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Original i còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport
  • Original i còpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
Aquí teniu els enllaços rellevants sobre la preinscripció i la matricula:

–       Presentació de la sol·licitud.

–       La documentació i els criteris de prioritat.

–       Consulta de resultats

–       Matriculació

*Aquelles famílies que hagin de fer ús de la preinscripció presencial, cal que segueixin les següents mesures de seguretat per tal de garantir la salut de totes les persones.

• Ús de mascaretes i guants.
  • Mantenir la distància de seguretat.
  • Portar el vostre bolígraf.

No poden portar a terme la preinscripció les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquests casos, es pot autoritzar per escrit a una altra persona per fer el tràmit.

La matricula es farà del 13 al 17 de juliol.

Anunciarem els tràmits per formalitzar la matrícula en aquesta mateixa web.

Codi de l’escola Ocata               08020723

Mapa escolar – informació referent a les vacants de les escoles del Departament d’Educació.