Nou apartat a la web de l’escola

Tenim un nou apartat a la web: Recursos per les famílies que està en el menú principal. La finalitat d’aquest espai és compartir amb vosaltres recursos i materials tant externs al centre, que ens poden semblar adients i interessants, com també recursos i materials elaborats pel professorat del centre, que poden ajudar a les famílies, i també al centre a mostrar les metodologies emprades i la línia d’escola. En resum, és un espai en moviment, on anem penjant enllaços i recomanacions per les famílies.

Recentment hem publicat dos apartats:

Bibliografia recomanada pels docents del centre.

Ajuts per pal·liar la crisi on es facilita l’enllaç de la web de Gencat.cat on teniu tot el recull d’ajuts disponibles actualment.