Instruccions relatives al curs 2020-2021

La situació actual requereix prendre les màximes precaucions per un inici de curs el més segur possible. D’aquesta manera, des de l’escola, hem seguit les instruccions que ens ha marcat el Departament d’Educació. Tot seguit trobareu els documents publicats pel Departament i que hem respectat a l’hora d’elaborar el Pla d’Obertura de l’escola Ocata 2020-21.

Instruccions per al curs 2020-21 dels centres educatius de Catalunya, 30 de juny 2020.

Pla d’actuació per al curs 2020-21 per als centres educatius en el marc de la pandèmia Covid-19, 3 de juliol del 2020.

– Preguntes freqüents i Guia per a l’elaboració del pla d’organització per a l’obertura al setembre (curs 2020-2021) presentada pel Departament d’Educació a 9 de juliol del 2020.

Gestió de casos Covid-19 als centres educatius Departament d’Educació i Salut. 13 d’agost del 2020.

Informe amb les relació a les mesures que s’aplicaran per a l’obertura dels centres escolars Departament d’Educació. 24 d’agost del 2020

Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles. Setembre de 2020.

Altres recomanacions i procediment d’actuació. Setembre de 2020.

Gestió de casos COVID-19 als centres educatius. Setembre de 2020.

– Mesures complementàries a les previstes al Pla d’actuació per al curs 2020-2021 per a centres educatius en el marc de la pandèmia.  Setembre de 2020.

Pla d’obertura de l’escola Ocata.

Tot seguit trobareu la declaració responsable que necessita el centre, degudament omplerta, una per a cada infant, abans que aquest accedeixi al centre.

InfantilDeclaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació infantil

PrimàriaDeclaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació primària

En el següent enllaç està l‘autorització per al procediment de gestió de casos i contactes de la COVID-19 als centres educatius.

Infografia sobre la PCR a les escoles.

Finalment, en aquest últim enllaç trobareu un recull de les informacions més importants que es troben en el Pla d’Obertura: Infografia.