EMOCIONA’T

Bon dia, famílies del Menéndez Pidal!

Aquesta setmana l’alumnat de 2n ha realitzat una activitat  d’expressió emocional al pati. Per dur a terme aquesta activitat, els nens i les nenes han fet servir 6 targetes amb diferents emocions (amor, alegria, felicitat, por, tristesa i enuig). Han triat l’emoció amb la qual més s’identificaven i posteriorment, han plasmat un dibuix amb pintura acrílica en el film transparent.

Finalment, han explicat què han dibuixat i per què han triat aquesta emoció.

Ha estat una jornada interactiva i entretinguda on l’alumnat ha pogut gaudir d’una nova tècnica d’expressió emocional a l’aire lliure.

La pintura té un especial valor terapèutic, segons flueix la pintura, així flueix amb freqüència l’emoció. Gràcies a aquesta dinàmica, representen millor els seus sentiments manifestant les seves emocions de manera gràfica i significativa.