AVUI VA DE CARTES!!!

Hola a tothom! Avui els mestres, des de casa, us enviem unes paraules. Sabeu que no us oblidem, que estem pendents de vosaltres i que us trobem a faltar.
Recordeu que si us ve de gust ens podeu contestar. Ho podeu fer  de diferents maneres: una carta, un dibuix, un vídeo, una cançó, un poema, una foto…Qualsevol mitjà que us permeti expressar allò que ens voleu dir.
Podeu enviar les vostres respostes als correus dels diferents cicles que trobareu en una de les cartes dels mestres.
Apa, a llegir!!!

Carta Gloria  – Carta Ma Àngels – Carta Núria i Eva – Carta Conchi Carta Julia – Carta Mayte – Carta Lourdes – Carta Alegria – Carta Nata – Carta Robert – Carta Gema – Carta Eva – Carta Cecília

Aquí us deixem també un arc de Sant Martí que us envia la Presen.

1. Mónica Ruth Orozco Linares

Robert.
    Cuándo Dios creó la tierra,
    vio que era hermosa pero triste y sola.
    Creó al hombre y la mujer, los bendijo y fueron perfectos.
    Nuestros primeros padres, nuestros primeros maestros, nuestros primeros amigos y nuestro ejemplo.
    Desfallecer y darse por vencido es humano, pero sobrehumano es amar y perdonar.
    Personas que siguen luchando y viviendo, que ríen y quieren llorar, que hablan y no pueden expresar lo que sienten, que enseñan a otros y ya no tienen fuerzas para seguir adelante… Uds. son los precursores que guiarán a la nueva generación.
    Por favor, no desfallezcan, no se rindan jamás, el ser humano olvida pronto, pero Dios os ve desde el cielo y los bendice y ama.
    Cuídense por sus niños y por todas las personas que dependen de uds. Bendiciones a vuestras familias.

1. Allison X. Salazar. 3-

Hola Lourdes yes tranyo molt tots els teus alumnes bolem anar limes psible perque ens aburrim molt crec qué tots estiguem be yo e llegit tots els días menys dos días el meu cosí, elmeu cosí petiti yo estem molt bé no et proqupis.

Amb amor Allison