3a sessió MUS-E amb els avis
Bon dia! El dimecres dia 20 de març hem fet l’última sessió MUS-E amb els avis i àvies del casal de gent gran del barri de Canyelles. Hem realitzat unes activitats amb la Vera. Ens ho hem passat molt bé però ens hem entristit una mica per ser l’últim dia que fem activitats amb ells. […]
3a sessió MUS-E amb els avis Llegeix més »