Avis

3a sessió MUS-E amb els avis

Bon dia! El dimecres dia 20 de març hem fet l’última sessió MUS-E amb els avis i àvies del casal de gent gran del barri de Canyelles. Hem realitzat unes activitats amb la Vera. Ens ho hem passat molt bé però ens hem entristit una mica per ser l’últim dia que fem activitats amb ells. […]

3a sessió MUS-E amb els avis Llegeix més »

Sessió MUS-E amb els avis

Bon dia! El dimecres dia 15 de febrer ens van visitar els avis i àvies d’un casal de gent gran del barri de Canyelles. És el segon curs que fem un activitat amb ells i va ser molt emocionant retrobar-nos ja que la majoria també van venir l’any passat i ens recordàvem els uns dels

Sessió MUS-E amb els avis Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut