AMPA DE L’ESCOLA

BENVOLGUTS PARES I MARES

L’AMPA de Les Roques Blaves us vol donar la benvinguda a l’escola en aquest curs 2018/2019.

• Qui som i què fem
  • L’AMPA som un grup de pares i mares que de forma totalment voluntària ens organitzem per tal de fer l’escola més propera a l’alumnat i a tota la resta de pares. És una organització oberta a tothom i oberta a les idees que qualsevol de vosaltres vulgui aportar.

CONTACTE:

Aquelles persones que vulgueu posar-vos en contacte amb nosaltres ho podeu fer a través de:

Les activitats que us ofereix l’AMPA són les següents:
  • SERVEI D’ACOLLIDAl’AMPA ofereix diàriament un servei d’acollida amb monitoratge titulat i qualificat en els següents horaris:
    • ACOLLIDA MATÍ : 7:45-9:00h. servei mensual 35€, esporàdic 3€
    • ACOLLIDA MIGDIA: 12:30-13:30h. servei mensual 30€, esporàdic 3€
    • ACOLLIDA TARDA: 16:30-18:00h. servei mensual 45€, esporàdic 3€

• SERVEI MENJADORL’Ampa ofereix un servei de menjador diari (6,10€) i esporàdic (6,40€), a traves de l’empresa de menjador INSIGNE amb personal qualificat i cuina pròpia.

• SERVEI EXTRAESCOLARS: Aquest any oferim les següents activitats

Robòtica:

–  Dilluns: de 17h a 18h

– Dimarts: de 17h a 18h

Anglès:

– Dilluns i dimecres: de 13:45h a 14:45h

.                           – Dimarts i dijous: de 13:45h a 14:45h

•  PARTICIPACIO PROGRAMA REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

• SERVEI DE BIBLIOTECA: La biblioteca roman oberta cada dia de 16:30 a 18 hores per a aquells alumnes que vulguin venir a aprofitar l’espai que ens ofereix la biblioteca

• PARTICIPACIÓ PROGRAMA REUTILIZACIÓ DE L’OLI

• TALLERSL’AMPA organitza diversos tallers durant tot l’any, relacionats amb l’època de l’any que ens trobem. Els tallers que tenim previstos són:
    • Taller de Halloween
    • Taller de Nadal
    • Taller de Sant Jordi

• FESTES TRADICIONALS: Participació activa en totes les festes de l’escola com:
    • CASTANYADA (octubre)
    • NADAL (desembre)
    • CARNESTOLTES (febrer-març)
    • FESTA DE L’ESCOLA (març-abril)
    • SANT JORDI (abril)

• Les properes activitats que tenim programades són:
    • Calendaris Aules: Venda de calendaris de cada aula.
    • Castanyada: Torrada de castanyes
    • Llumineta: Sorteig d’una panera de Nadal
    • Loteria: venda de loteria per al sorteig de Nadal del 22 de desembre
Us animem a participar i gaudir de totes les activitats proposades per aquesta AMPA i obrim les portes a tots aquells pares i mares que vulgueu formar part de la junta o bé fer col·laboracions puntuals , només ens ho heu de fer saber.
Penseu que gràcies a la col·laboració de tots vosaltres cada any oferim a l’escola material i activitats noves, com les pissarres digitals, les cartes als Reis, estructures per als patis, animació de les festes… així com la participació en el programa de reutilització i socialització de llibres.
Agraïm la vostra participació i col·laboració!

LA JUNTA DE L’AMPA